Julstress till max

Ju äldre man bli ju mer julstress får man! Usch jag har såna stora krav på mig själv när det gäller julklappar.
Vill ju inte ge bort vad som helst heller.
Åkte till Örbero idag igen (för tredje gången). Jag och Camilla åkte ut till Marieberg. Mycket trevligt!
Men den här gången vart det en riktigt lyckad shopping runda och jag känner mig lite lugnare haha.
Har hittat alla julklappar nu iaf, är bara lite småsaker kvar.
Plus att jag dessutom hittade min klänning som jag ska ha på mig i Barcelona på finmiddan.
Har nog aldrig kännt mig så fin i någon klänning förut. Så det här känns som ett bra köp. ^^
Nu längtar jag jätte mycket till resan haha. Kan samtidigt inte fatta att det är nästa vecka!!

Här är klänningen jag köpte. ^^


Ingen mer än jag som måste kolla på julkalendern varje år? haha
Man blir aldrig för gammal för julkalendern :D
Hade ingen aning om iår vad det skulle vara för någon, så jag hade inga förväntningar alls.
Den heter iaf Skägget i Brevlådan.
Fick ju se att det var Anders och Måns som var med i den haha. Gillar dom, speciellt deras dialekter haha.
Efter första avsnittet var väl den sådär men jag tror den tar sig haha. Dom har lite roliga skämt och så. Kanske hade önskat att den var lite mer "julig"...
Ska följa den med spänning iaf ^^


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag såg med på julkaledern med höga förväntningar då jag med gillar Anders och Måns. Men måste nog erkänna att jag blev en smula besviken, är ju bara som vilket dåligt barnprogram som helst? Vart är julkänslan någonstans? Nä tacka vet jag trolltider, sunes jul och mysteriet på greveholm! :P Men man kan ju hoppas att det tar sig som sagt :) Kram

2008-12-02 @ 21:36:40
URL: http://vikstens.blogg.se/
Postat av: kristina johansson

Hehe jag vill se dig i klänningen tessis sexyyyyy =0)

2008-12-03 @ 14:29:31
Postat av: Linda

Vilken fin klänning :)..

Hoppas ni får kul i Barcelona :)

Kram

2008-12-04 @ 20:28:57
URL: http://asomilinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0