Julen närmar sig..

Nu har jag nyss vart och kalasat min lilla mamma som fyllde i söndags =)
Gav henne en flaska med Amarone vin och ett paket med lyxiga praliner som ja köpte i Frankfurt. Dom tillsammans blir gudomligt gott!
Snart tänkte jag sätta mig och slå in alla julklappar =) Är inte riktigt klar med alla, måste köpa dom på lördag. Vet vad jag ska köpa men det gäller bara att hitta dom oxå.
Nu kan det gärna få bli julafton =) Gillar att ge bort julklappar, nästan roligare än att få faktiskt.

Mamma & Pappa var snälla och köpte med en gran till mig när dom var på Plantagen. Bidde en Kunsgran, as fin ^^
Är väldigt sugen på att ta in den redan nu hehe. Men jag ska nog tjuvstarta lite och ta in den på söndag tänkte jag =)
Man vill ju hinna se den lixom.
Här är en dålig bild på den haha. Just nu står den i mormor och morfar garage. Kommer en finare bild sen när den är påklädd :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0