God Jul på er alla!! :D

Gud vilken bra jul det har varit iår! Och än är den inte slut riktigt än ^^

Efter en häcktisk dag på jobbet dagen före julafton var det väldigt skönt att komma hem!
Mamma och Pappa och Tanja kom hem till oss och hade mys och uppesittarkväll. Har alltid spelat bingolotto, har blivit som en tradition =) Enda gången på året man spelar Bingolotto haha. Och inte vann vi nån bil heller... Men mysigt hade vi ^^

Var extra roligt och vakna på julaftonsmorgonen när det var snö ute!
Jag och Jonathan bytte våra julklappar på morgonen. Han gav mig så himla bra julklappar, fick ett presentkort på Gina Tricot, en snygg klockradio och en Obh Nordica Volumaster! :D
Här är våran fina lilla kungsgran:


Vi firade jul på många ställen =) Först mat hemma hos Farmor och Farfar. Jag älskar julmat!!
Sen till Kalle så åkte vi hem till Mormor och Morfar och julfika. Efter Kalle så kom tomten! :D Är så kul och se den där spännigen på barnen innan tomten kommer. Lite skrämmande och nervöst men samtidigt hur kul som helst!
   

På kvällen så åkte vi hem till Mamma och Pappa och öppnade massa paket =)
Av dom fick jag en köksassistent, strykjärn, kamerastativ, presentkort på en klocka. Bara en massa bra saker!
Vi kollade även på Tomten är far till alla barnen, bästa filmen enligt mig! Och pappa fick nya Robert Gustafsson filmen som vi oxå tittade på, hur kul som helst!
 


Kommentarer
Postat av: dookie

Jädrar vad fint hår du har :)

2008-12-26 @ 15:58:31
URL: http://dookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0