Shopping på Skyshop ^^

Nu är det äntligen helg och jag har bara tre heldagar kvar att jobba sen är det SEMSTER!!!!!!!!!
Fy fan va skönt!

Jag och Jonathan handlade massa på skyshopen igår :D Köpte två parfymer, ett romantik paket med mousserande vin och choklad (vi ska njuta på balkongen ^^), en undervattenskamera och lite toblerone :D
Vi fick även ett erbjudande att flyga lite lyxigare oxå =) Då kommer vi få en trerätters middag och gratis dryck till det, fri film och musik, större beutrymme och en filt och mysa i haha.
Är det semster så ska det fan lyxas till lite :D
Idag är det exakt en vecka kvar bara!!
Jävlar i havet va jag längtar!!!

Igår var vi till Striberg och hälsade på, hade lite kalas först för pappa tillsammans med farmor och farfar.
Sen på kvällen käkade vi grillat.
Dom hade vart på Gotland en vecka och vi fick en ljuslykta i present ^^




Idag känner jag för att gå på bio, ska smöra lite för Jonathan hehe. Men jag känner på mig att det kan bli svårt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0