Semester firare!

När dom flesta precis har återgått till sina jobb efter semestern så går jag! :D Den som spar han har!
Känns inte direkt samma som när jag hade semester v 27-28. Då var det sommar och man var hemma med Jonathan och hittade på saker varje dag. Den här gången är jag själv hemma och regnet bara öser ner.
Men det är skönt det oxå. Är skont att få ett avbrott mitt i vardagen och bara rå om sig själv och bara göra det man vill göra.
Fixa och dona med allt här hemma som man inte hinner med när man jobbar.

Idag har haft det trevligt med Johanna! ^^ Var på tin att vi sågs, men det kändes som att det var igår när vi sågs typ =)
Mycket kul! Nästa gång ska inte dröja lika länge! Det med basta :D
Ska snart gå över till moster och hälsa på. =)
Köpte nya panelgardiner idag som jag ska ha i vardagsrummet, får se om ja ska byta idag eller imorn =) Ska visa resultatet sen.

Igår var jag och hämtade mina kära små kissar i Kopparberg, dom hade vart där hela veckan vi var i Grekland.
Saknade dom mycket faktiskt =)


Kommentarer
Postat av: dookie

tack för några mysiga timmar :) bara du hör av dig när du vill ses.

2008-08-27 @ 08:31:44
URL: http://dookie.blogg.se/
Postat av: Jess

Hur mycket semester har du egentligen ;)

2008-08-27 @ 11:58:51
URL: http://sirarti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0