Oväntat besök.

Resterande av min dag fortsatte att bli bra =)
Fick två oväntade besök, det ena av min mamma och mormor. Dom knacka på på mitt köksfönster, gissa om jag höll på och skita på mig haha.
Sen kom Maria och Jocke förbi och hälsa på. =) Väldigt trevligt, det läskiga var att jag några timmar innan tänkte på dom och att jag kände på mig att skulle komma idag. Scary! Fick äran att vara frisör även idag. ^^

Bakade lite muffins oxå, fick lite äpplen igår av Merja så jag passa på att baka lite.
Är bra att ha i frysen när man får oväntat besök ;)

Så här vart mina gardiner och se ut. (Kissarna fick oxå vara med ^^)

 
Passande på hösten med lite höstblommor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0