Otrogen på öppen gata - Belinda Olsson

Just nu håller jag på och läser en sån himla rolig och bra bok!
Den heter "Otrogen på öppen gata". Handlar om Agata som nyss fått barn och jobbar som nyhetschef på en kvällstidning.
Hon har svårt att hålla sig borta från jobbet och hoppr in lite extra.
Där träffar hon en vikarie som hon oxå får svårt att hålla sig borta ifrån.

Hon beskriver så bra hur hon känner sig som nybliven mamma =) Man kan helt enkelt inte sluta och le när man läser.
Alla är mamma på sitt sätt =) Och många har den där idealbilden hur man ska vara, men Agata kör sitt räjs...

Belinda olsson som har skrivit boken skriver den så himla bra, så rolig! Har skrattat många gånger för mig själv när jag har läst den :D Har snart läst ut den och jag hoppas verkligen att jag kommer få läsa mer om den där Agata! :D



Läs den för guds skull!

Kommentarer
Postat av: kicki

Hmm kanske kan få låna den någon gång? ja läser ju aldrig kram

2008-08-20 @ 21:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0