Onsdag..

Idag har jag haft det riktigt skönt här hemma alldels för mig själv.
Låg kvar i sängen när jag hade vaknat och läste en bok en bra stund. Läser en riktigt bra bok faktiskt, jag tror den heter "Besök från andra sidan". Den handlar om andar och Andra sidan och allt som har med det och göra. Hon som skriver boken är själv ett medium och skriver så himla bra och förklarar allt så man förstår hur allt går till.
Jag tror på allt hon skriver men samtidigt är det väldigt läskiigt, så jag vågar nästan inte läsa boken på kvällarna innan jag ska sova =)

På förmiddan har jag strykit mina nya panelgardiner, fållat upp och hängt upp dom. Vart riktigt nöjd =) Ska ta en bild sen ikväll när de inte är så ljust. Nu ser man bara ett ljust fönster och inga gardiner =)

Lagade nyss en jätte god middag ^^ Väldigt enkel...Kokar bara cous-cous och lite ärter-majs-paprika blandning och steker falukorvs strimlor. Blandar ihop allt detta och serverar med Creme faiche med tomat och basilika smak och körsbärstomater. Enkelt och smakens!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0