Nu är jag hemma!

Känns både skönt och tråkigt på samma gång ^^
Skönt och komma hem till vardagen och rutinerna. Skönt och komma hem och ha två veckors semester till =).
Skönt och komma hem till Sverige. Grekland är nog lite för varmt för mig i längden hehe. Jag älskar värmen och solen och det varma vattnet men 1-2 veckor räcker nog ^^

Kommer sakna det där med att man inte behöver känna nån stress och inte kolla vad klockan är, utan att man får ligga i en solstol hela dagen och bara slöa och sola och dricka drinkar och skäma bort sig själv :D
All bekvämlighet kommer jag sakna helt enkelt =)

Har haft en super duper bra vecka som jag kommer minnas för livet.
Är så glad att vi äntligen fick våran semester tillsammans.

Nu ska jag lägga in alla mina bilder i datorn så snart får ni se hur jag har haft det! :D

Kommentarer
Postat av: kristina johansson

Det är allt skönt med att ni är hemma lilla söta tessis hihi

2008-08-25 @ 14:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0