Ledig dag = Shopping dag!

Har haft en ledig dag idag =)  Så det kunde inte ha blivit bättre med en dag i Örebro!
Hade sällskap av mina kära vänner Maria och Camilla. ^^
Hade tyvärr inte så mycket pengar och shoppa för men en tröja ville jag unna mig iaf.
Såg en så fin på Cubus i lördags när jag och Jonathan var inne, men jag var snål och köpte den inte, vilket ja sen ångra.
Så då passa jag på och köpte den idag istället :D Tur att den fanns kvar!


Vart nöjd faktiskt =) Ska vara rutigt i höst har jag hört ^^

Vi käkade på LaBaguette (vilket är standard haha) och en fika på Krämaren lite senare =)
Har haft det väldigt kul idag, ni är för underbara brudar!



Nu önskar jag att min älskling var hemma =( Men han kommer ju imorn som tur är =)
Fatta 4 dagar kvar till Rhodos! Herregud! :D

Kommentarer
Postat av: kicki

Haha vi måste nog ha ett krismöte varför fick inte jag följa med =9 HIHI (ler)

2008-08-14 @ 22:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0