The Weekend!

Gu va konstigt :S Igår morse skrev jag ett inlägg. Men jag måste tydligen ha glömt och sparat. Damit!!

Jag skrev iaf att i torsdags morse så trodde jag ju att ja skulle få häcken full på jobbet.
Gissa om jag hade rätt!!??
Fy fan vilken dag det var då!
Dels kom det sjukt mycket varor. Och när chauffören skulle lasta in en pall med öl så tippade den mitt på lastkajen!!
Det vart burkar överallt! Blött med för den delen haha.
Gissa om det var jobbigt och plocka upp 1296 burkar :P
Hela dagen var häcktiskt, massor med folk.

Lika dant var det i fredags. Skulle ha slutat kl 14 men ja var tvungen å vara kvar till 16 =(
Drog fort som tusan in till Örebro. Skulle träffa två av mina klasskompisar som jag inte träffar så speciellt ofta.
Sandra och Corinne =) Jätte kul och se dom.
Vi gick runt på stan i det fina vädret och shoppa lite.
Köpte en munktjöja och 3 st linnen/klänningar =)

Igår jobbade jag på förmiddan, sen drog jag och Jonathan in till Örebro igen haha.
Tanken var att vi skulle gå på bio och se "Nu eller aldrig", hade köpt biljettena och allt.
Men sen ringde Jocke och Maria och fråga om vi ville hänga med ut på hotellet. Och det kan man ju inte säga nej till!! =)
Köpte mig ett par nya vårskor, jätte läckra! Svarta med typ guldblommor på =)
Ett party halsband fick det oxå bli.

Förfest hemma hos Maria och Jocke med lite pokerspel. Riktigt kul! Gick väl kanske inte så väldigt bra för mig haha.
Jag och Maria tog as många roliga kort. Ska visa några sen när jag har fått dom ifrån Maria. ^^

Idag tror jag det blir lite fiske, och jag känner Jonathan rätt haha. Synd bara att solen har gått hem idag....

Kommentarer
Postat av: Maliin

fin blogg komentera gärna min :)

2008-04-27 @ 10:45:23
URL: http://malinalms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0