Resumè av helgen =)

Äntligen hemma! :D Hade vart najs och varit ute och njutit lite av det fina vädret idag. Men det var ju fint igår oxå som tur var! ^^
På eftermiddan igår åkte jag och Jonathan till Kopparberg och hälsa på våran kompis Mikael.
Han kom hem från Argentina i lördags, där han har jobbat som fiskeguide sen i december.
Så det var kul och se honom och höra hans berättelser om resan.
Tog en tur ner till Ljusnarn och kolla till hans båt.
Så himla skönt och varmt! ^^

                               image150

                              image151

Just ja på vägen till Kopparberg när vi nästan var framme så hoppa farbror Polisen mitt upp i vägen.
Man blir alltid så nervös när man blir stoppad av polisen haha.
Och jag var ju ute på krogen i lördags, men ja visste att det var lugnt och köra. Annars skulle jag inte satt mig bakom ratten. Och självklart visa den grönt ^^
Hjärtat fick sig ett hopp iaf =)

Lördagen var hur kul som helst!
På förmiddan åkte jag och Jonathan in till Örebro, Jonathan skulle shoppa kläder.
Japp inte jag utan Jonathan haha.
Han hitta massa nya snygga kläder. Ett par levis jeans, tre tröjor och tre kallingar ^^
Och jag fick ingenting =( Tittade lite grann men ja kunde inte hitta nå bra.
Köpte lite smink bara.

Sen på eftermiddan åkte jag hem till Maria på förfest. Hon bjöd oss på jättegod mat och hade gjort så himla fint!
Tack så jätte mycket Maria. Du är underbar!
Mätte och belåtna vart vi kan ja lova.
Sen fick jag äran att göra alla mina snygga kompisar ännu snyggare haha.
Fixa håret och sminka ^^ I Love It!
Vi röjde loss ordentligt i vardagsrummet innan vi åkte in till Örebro haha.
Älskling var så snäll och körde in oss till Klaras.
Där ägde vi dansgolvet haha! :D
Hade så himla kul! Tack för en jätte kul kväll Maria, Camilla och Kicki.
Vad skulle jag göra utan er?


    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen tack till dig tezzan för all hjälp:) Jag hade oxå jätte kul. I love you;)

2008-04-21 @ 19:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0