Icke san icke...

Tänk att man aldrig kan få slappna av när man ska få vara ledig.
Det är det negativa med mitt jobb. Att när man väl är ledig så går man och oroar sig för att dom kommer ringa från jobbet. Känns som att det händer alldeles för ofta....tyvärr.
Skulle ha varit ledig imorn tex! Men icke, bara och glöma.
Vi är ju så lite personal så när en blir sjuk då blir det krisigt.

Sa ifrån den här gången iaf, kan bara jobba till kl 15.
För nu har jag planerat sen flera veckor tillbaka att jag ska bjuda hem mina vänner på lite käk.
Då skulle det inte bli glada miner om ja skulle få ställa in det haha.

Man får ju lite dåligt samvete, helt klart. Det är ju trots allt Valborgsmässoafton, vilket är en väldigt stor dag på mitt jobb.
Vet att mina kollegor kommer få slita häcken av sig, stackarna.
Men man kan inte vara snäll jämt. Det är jag alldeles för ofta haha.

Hoppas vädret håller i sig till imorn ^^ Kommer bli kanon isåfall.
Nu ska jag ta mig en god smoothie. Kurar i min mage =)

Kommentarer
Postat av: mulin

Var jobbar du någonstans?

2008-05-05 @ 22:47:05
URL: http://apoetry.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0