Dag 6

Trodde det skulle bli en super seg måndag men som tur var så vart det inte det! :D
Dagen gick fort.
Jag och Pernilla hade massor att göra, dels sätta upp lite nya hyllor. Vi fick lite nya idéer och det vart riktigt bra faktiskt..

Helgen har vart såå skön och såå rolig! =)
Fest på lördagen med Maria och Jocke. Förfesten var roligast hehe. Brukar kunna bli så ibland.
Kanske inte var just den rätta musiken på Bångbrofolkan, men vi fick ju svänga våra lurviga lite grann iaf =)

                             image142

I söndags åkte jag och Jonathan till Coop Forum och handla lite mat och lite nya blommor till sovrummet.
Sen gick vi över till Merja och Tony en sväng där jag var frisör åt pojkarna. Så roligt så...=)
Snart tänker jag nog utbilda mig till frisör ^^
Tog en supersnabb sväng till Kopparberg oxå och häma lite saker.

Känns så skönt att jag börjar komma in i mitt normala schema igen. Kommer få vara ledig lite mer i veckorna igen. Känns bra. Mars har varit en tuff månad.

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud vilka snyggingar på kortet. Det kommer bli kul nästa helg när vi ska ut på krogen:) Vi ses i morgon. Puss och Kram

2008-04-08 @ 18:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0