Dag 4

Igår gick det väl sådär halv bra kanske. Vi skulle ju äta ute nånstans igår innan bion. Och självklart vart det ju en pizzeria!!! Damit!... Men jag hade sparat ihop lite extra points iaf och åt en barnpizza. Fick ändå lite dåligt samvete, det var ju ändå en pizza lixom. Idag får det bli andra bullar.
Ska göra en cous cous sallad med kyckling. Det låter väl nyttigt om nått haha! :D

Superhero movie var en...ja va ska man säga =) En lite överdriven fjant humor komedi. Trodde inte riktigt att den skulle vara så direkt men den var helt klart rolig! =) Man fick sig många roliga skratt. Speciellt när man hör Maria skratta brevid sig haha. Bara det gjorde att man skratta mer ^^
Var en sevärd film iaf. Gäller att man är på bra humör när man ser den =)

                                           image141

Idag är jag ledig vilket är oerhört skönt måste jag säga =) Ska väl åka ut till mor och far en sväng och säga hej.
Blir väl antagligen fest av något slag ikväll men min favorit Maria och min favorit Jocke :D

Ha en najs helg allihoppa! =)

Kommentarer
Postat av: dookie

hej... ja, det känns fruktansvärt. om jag vill prata? jag vill prata med allt och alla, hela tiden. kom gärna förbi nån kväll om du kan...

2008-04-07 @ 10:19:32
URL: http://dookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0