Dag 12

Herre jävlar vad kul jag hade igår! :D Trots att jag var nykter och körde. Men det spelar mig inte så stor roll.
Först innan vi åkte in till Örebro var vi hemma hos Jocke & Maria.
Jag fick äran att styla Maria *lycklig* :D Hon vart så snygg. Nöjd med dom fina flätorna i håret oxå.
Är ni nyfikna kan ni kolla in resultatet här.

Var en överaskning att Fredrik följde med oxå (Jonathans & Jockes bror).
Fredrik var en jävel på bowling och vann solklart. Men för mig gick det as bra! Iaf ett tag.^^
Hade sån flyt, fattar inte riktigt vad jag gjorde haha. Låg jämsides med Fredrik där ett tag.
Fick dessutom 3 strikear på rad!!!! Japp på rad! Måste ha haft övernaturliga krafter där ett tag haha :D
Slog många strikear men på den sista serien gick allt åt helvete =)
Spela piss och alla andra kom om mig och det sluta med att ja kom sist....damit!
Men oj va spännande det var! =)

                       image145

Efter matchen åkte vi till max och käka burhare...kanske inte så bra precis.
Får köra extra hårt nu i veckan. Ska snart iväg och träna dessutom.

Kom nyss hem från Linde. Jag och Jonathan var och handla lite på Mejk och Lidl. Det saknar man från Linde när man bodde där. Kul och gå och kika i "billighets affärer" =)

Imorn är det måndag.....igen...Är jämt måndag!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja gud vad kul vi hade i lördags:)Skönt att inte Jocke eller Jonathan vann. Hehe. Tusen tack igen för all hjälp med mitt hår och min sminkning:) Love you! Nu blickar vi framåt lördagen!!! Fy fan vad skoj vi kommer ha:) Jag längtar......

2008-04-14 @ 15:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0