Dag 10

Yeah what a nice day! =)
Slutade kl 14 idag vilket var underbart, speciellt på en fredag!
Drog hem och käkade lite kycklingkebab i pitabröd. Delicious gott!
Sen bar det av in till Örebro, igen...hehe.
Vi åkte ut till Marieberg och checka läget på sko punkten, båda behövde nya pjux.
Till mig vart det ett par låga klackisar.
Tog en sväng förbi Lågprismagasinet oxå, har inte vart där på år och dar. Plus att jag var lite nyfiken på vad det blir som kommer att komma till stan. Kanske inte den bästa affärn jag har vart på men det duger =)
Är glad att det äntligen kommer ett lågprisvaruhus till Nora!

Idag var det tajm for som movie igen. Haha 3:e helgen på rad nu! Jag är lycklig :D
Idag blev det en lyckad film men det visste jag redan innan att det skulle bli.
Fort jag såg trailern tänkte jag att den här måste jag se! =)
21 heter filmen, handlar om ett gäng ungdomar som lär sig att fuska i Blackjack genom att räkna korten.
Hur bra som helst! Ni måste se den filmen! =)

                             image143

Maria och Jocke ringe och överaska med att vi skulle lira bowling imorn. Lite läskigt samtidigt, för jag har nämligen själv gått och tänkt dom tankarna =)
Vart hur glad som helst!
Party med min Maria imorn! :D
Ska bara jobba lite imorn innan oxå, men det är pice of cake ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0