Dag 1

Hittills går det bara bra!
Ska nog ändra min frukost lite gran kanske hehe. Ger så mycket poäng dom där goda START flingorna. Blir ju så mycket mindre man får äta resten av dagen då.
Har köpt Viktväktarnas egna fullkorns flingor med jordgubbar i =)
När jag kom hem från jobbet och träningen med Maria gjorde jag värsta stora och goda fruktsalladen.
Sprang i väg på lunchen till konsum och handla på mig massa frukt.
Fick tom bli jordgubbar :P
Vart jätte mätt på min sallad och den innehöll bara 2 P!!
Det  var bananen och russina som tog upp dom poängen.

Det känns bra, jag känner mig motiverad den här gången =)

image140

Kommentarer
Postat av: dookie

bra som fan tessan! och glöm inte att frukt är godis ;D haha

2008-04-02 @ 22:19:09
URL: http://dookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0