Beatuiful onsdag!

Städa städa städa är vad jag har gjort idag!
En riktig vår städning tog jag till med =)
Var verkligen på tiden kan ja säga. Nu ser det ovanligt fint ut här hemma haha.
Och jag är nöjd!

Och jag fick min sol tillslut :D Snacka om att det är varmt ute!
Nu väntar jag bara på att Noraglass ska öppna.
Finns det nå bättre än och käka en riktigt god glass tillsammans med en riktigt god vän ute i solskenet? ^^

Håller på och lagar lite mat till mig själv. Fantasin är inte den bästa när det gäller mat för min del iaf.
Men då finns det en bra sida som brukar kunna hjälpa mig.
Arla.se är en mycket bra sida!
Idag blir det kycklingpasta.
Ska bli spännande och se om de smakar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0