Miss my darling!

Först borta på jobb hela veckan, kom hem torsdags kväll. Sen åkte han iväg till Lima på fredag morgon med min pappa och några andra karlar. Dom brukar ha de som "tradtion" att åka upp dit och fiska en hel helg. Som tur va så jobba ja hela fredagen, och sen på kvällen så bjöd mamma hem mig på tacos. Vi kolla på Se upp för dårarna, gud vilken underbar film! :) Märks att de är Helena Bergström som har gjort den, och de gjorde hon bra ^^

Lördagen gick oxå av bara farten, hann knapt andas :D Först upp och jobba, stängde kl 13 och var hemma vid kvart i två. Packa ner alla min kläder som ja skulle ha för kvällen och även en del alkohol :P Mor kom och hämta mig halv tre och då begav vi oss av till moster Sirpa. Eftersom alla karlar är uppe i Lima så ville ju alla brudar hitta på nå såklart.
Så de vart grillfest hemma hos Sirpa. Men jag stanna ju bara där och käka såklart, för ja skulle ju iväg med mina brudar till krogen :)
Vi hade förfest hemma hos Maria och självklart var jag hennes frisör. I love it! Finns inge bättre än att fixa hår och sminka folk. Funderar fan på att utbilda mig och jobba med sånt, synd bara att de är så svårt att få sånt jobb.
Den här gången blev de Klaras, var ju tänkt Frimis men de bidda Klaras för omväxlings skull. Jag hade aldrig vart där förut, men de var riktigt roligt. Synd bara att dom inte spela mer musik i min smak :D

Nu sitter jag här hemma själv och är  bakis :P Inge vidare kul alls. Jag hoppas verkligen att dom åker hem tidigt idag, jag saknar min älskling! :( Han åker ju imorn bitte igen och blir borta hela veckan....Känns som att jag inte har träffat han på två veckor...
Tur att jag är ledig hela nästa helg iaf! :)

Va fan ska jag hitta på och göra nu då? Har en sjuhelvetes mycket disk som jag måste ta i tu med. ORKA!!? :P

Kommentarer
Postat av: Theres

Jo, jag hittade massa fina saker! Var där för två år sen och då fanns det inte alls lika mkt snyggt, då kändes det mer som bara stora t-shirts å inget annat..men nu hade dom riktigt bra saker! Köpte bla annat en vinterjacka i dun för 230kr! och ett skidställ med brallor och jacka för 400! Så nog fynda jag alltid;) Vill dit igen dock, man blir ju så dumsnål när man går runt där...såå köp allt du vill så du slipper känna som jag! haha=D Planerat ngt speciellt du ska köpa då?? Finns iaf mkt fint!! kram

2007-09-11 @ 18:42:53
URL: http://klossan.blogg.se
Postat av: hanna

hej!
jodå det är bara bra med mig! ahaa bolaget sedär, trevlig:) ha det bra . kram kram

2007-09-11 @ 19:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0