Hög på annat än droger.

Lars Winnerbäcks nya låt "Om du lämnade mig nu" är väldigt väldigt bra! Och som vanligt sorglig, men jag gillar starkt den skottländska fijolen.
Har kommit fram till att ja har väldigt blandad musiksmak haha. Har några låtar som ja gillar nu, den ovan plus en del "party" musik och R&B. En låt tex (skratta inte nu) är Laser Inc med Dansar tills vi svimmar, hör ja den blir jag "hög" och vill dansa gärnet :D. Haha kan inte råfört. På lördag ska ja verkligen dansa tills ja svimmar ;) Iaf nästan^^
Timbalands låt med The Way I Are är verkligen inte helt fel heller! Och ja får ju inte glömma Kobojsarna med en Låt om ingenting, den tröttnar ja aldrig på. Och den har på nått sett blivit min låt haha..
Nej usch nu vart ja fest sugen....

Har jobbat hela dagen idag och de var jävligt segt, var trött hela dan. Men imorn är ja ledig heeeela dagen! Tessan glad!

Helgen som var var verkligen underbar, jag och Jonathan gjorde verkligen hur mycket som helst. Käka middag hos moster, var till örebro, tog ett ryck till kopparberg på lördag kväll, kolla på film och bara mös ^^. Helgen som kommer blir väl inte lika mysig. Känns som vi knappt kommer att ses. På fredag åker han upp med ett karlgäng (min far tex) till stugan i Lima. Dom ska "fiska" :D
Tur ja har mina underbara vänner som vill förgylla min helg!

Kommentarer
Postat av: hanna

hej therese!!
det var ett tag sen! vad sysslar du med nu för tiden då??
hoppas allt är bra!!

2007-09-07 @ 23:28:53
URL: http://hanniiiiiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0