Åter till vardagen...

Tycker helgerna går alldeles för fort! Och ja bara längtar tills nästa helg! :D Då blir de Ullared nästa!
I fredags städade jag bara i två timmar vilket jag tyckte var mycket skönt! =) Åkte iväg med Jonathans Volvo till en däckverkstad i Örebro. Var dags att byra de gamla och väldigt dåliga däcken till ett par sprojlans nya!
När jag kom hem därifrån kom moster Merja och Simon och Ludvig hem till mig. Det var dags att vara lite frisör igen :D Klippte alla tre, och nöjda vart dom. (Tur är väl de =)). Så här vart resultatet på Simon och Ludvig =)




Åkte till Kopparberg och hämtade Mikael oxå, han skulle sova hos oss över helgen. Han berätta en massa historier kan ja lova =) Han har var och jobbat i Alaska som fiskeguide, där fanns de björnar tills massor! Dom älskar och äta människoskit för övrigt :P

The big day lördag gick av bara farten, men å så roligt vi hade ! :D
På förmiddan drog Jonathan och Mikael ut på sjön i stromen och fiska, men ja stanna tack och lov hemma. Passade på att göra fint här hemma inför kvällen.
Kl 15 var de kalas hos Mormor och Morfar. Morfar fyllde 68 år och de firades med en massa smörgåstårta =)
Mätta och belåtna kom vi hem lagom till folket skulle anlända till våran så kallade infyttningsfest.
Vart en riktigt lyckad fest må ja säga =) Hoppas ni andra oxå tyckte de! Det syns ju iaf att jag hade kul haha


Det är farligt gott med bål ;)
Och dagen efter är alltid lika rolig :P

Har precis städat iordning allt efter festen. Känns bra! Men de var inte så mycket att städa egentligen. Bara lite disk och lite spilld öl på golvet lite här och var.
I eftermiddag kommer systeryster hit till mig. Vi ska ha filmkväll! =) Finns så många nya filmer som jag vill se. Får se va det blir för nån =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0