Våfflor, Mockacreme och Kanel.

Kom just innanför dörren lite nöjd och glad. Har vart och shoppat i Örebro! :D Typ allt mitt smink tog slut samtidigt så jag var tvungen att införskaffa mig lite nytt. Städa bara idag så därför passa ja på att åka in. Maria föjde med mej =)
Sen kunde jag inte låta bli att köpa en parfym, har velat haft en ny länge nu. Jag stog där i valet och kvalet. Jag har egentligen tänkt och försöka spara så mycket pengar som går, för det brukar jah nämligen aldrig kunna göra :D
Men sen så sa Maria nå väldigt bra haha. "Pengar är runda och till för att rullas" Då kunde ja bara inte låta bli att köpa den haha. Äh va fan tänkte ja, jag måste få unna mig själv lite lyx ibland...



Den här bidde de =) Luktar våfflor, mockacreme och kanel läste jag här på Internet. Och det stämmer nog faktiskt rätt bra. Gott luktar de iaf.

Ikväll är de massa bra på dumburken. Först är de Roomservice, sen HEROES och sen sist men inte minst Fråga Olle =)

Imorrn kommer älskling hem igen! Jippikaiei! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0