Solig vacker skön dag..

Nu är ja lite lycklig =) Har beställt lite kläder från HM katalogen. Några tröjor till mig och en till Jonathan. Så roligt och få hem paket på posten!
Har nyss kommit hem från jobbet. Har bara haft en skön städdag idag.
Min mormor och mamma var nyss förbi en sväng. Mummu var nyfiken på och se hur stor Loke har blivit =)

Ska bege mig in till stan nu en sväng och välja lite tapeter till sovrummet. Fick ett brev i Juni från Norabostäder att ja skulle få tapetserat i höst, men än har de inte blivit av. Har en teori om att man kanske måste välja tapeter först innan dom bestämmer ett datum när dom ska komma =) Vi får väl se när de blir.

Jonathan hade den lilla hemåkare dagen igår :D Nu när han är i Köping så gör dom så att dom slutar fyra på tisdagar och åker hem och sover då. Och sen jobbar dom lite längre på torsdagar. På så sätt känns veckorna ännu kortare för mig =) Han råka ut för feber igår oxå =( Men åkte till jobbet ändå imorse. Hoppas inte ja blir sjuk oxå!

Lite senare idag så ska jag åka och hälsa på Kicki och lilla Wiliam =) Ska bli mycket trevligt, har varken sett deras nya hus eller Wiliam. Det är på tiden tycker jag =)

Kommentarer
Postat av: Tanja

azzå fan köpt kläder igen! >.

2007-10-31 @ 19:46:44
URL: http://tanathradiel.blogg.se
Postat av: Jess

Jag älskar också att få paket, dock så brukar jag alltid bara få en avi och sen får jag springa till Ica å hämta... Har blivit så mycket senaste tiden att de nog tycker jag springer där jämt :p Då är det inte längre lika roligt att få paket, när man inte törs hämta dem ;)

Franskan går väl sådär, vissa gånger känns det som att allt jag säger är fel enligt läraren. Tycker uttalet är hemskt svårt :S men det kommer nog med tiden... Och nu har vi börjat med dåtid, "Jag åkte" osv. Fattar noll!!! Men ska bli roligt att åka till Frankrike, även om jag tror att de flesta åker dit mest för att festa. Det kallas ju CSN-charter. Jag ska försöka vara seriös iallefall :) har man betalat så tycker jag inte man ska lägga studielånet på sprit liksom... Med risk för att bli mobbad och utanför om man inte festar då. GAH!

2007-11-02 @ 16:23:30
URL: http://sirarti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0