Rena rama djurparken..

Dom senaste dagarna har ja sett de allra ovanligaste djuren. Märkligt. I söndags fick ja se en sån här!


Japp ni ser rätt! Det är en KAMEL. Min första tanke var när jag fick se sen var vad skjuttsingen gör den här? Och fryser den inte? Hm jaja han stog där och käka gräs och såg ut att trivas ganska bra =)
Det var i söndags vi åkte förbi dom när vi skulle till sjön och fiska. Trots vädret åkte vi ut, va gör man inte för älskling haha. Fick ingen fisk tråkigt nog =( Men det var bra nära två gånger att ja fick! Sen vart de lite för kallt så då hade ja inge lust längre och vara kvar. Lite jobbigt oxå när det inte finns nån toa på båten :P



Helgen har vart trevlig faktiskt, men på tok för kort som vanligt. I fredags tog vi de vara lugnt, käka tacos och mös i soffan ^^
Jobbade på lördagen och sen till kvällningen kom Camilla och Jonathan hem till oss =)
Fick ett ryck och drog in till Örebro och gick på bio. Mycket trevligt! Jag älskar bio! Såg den här Chuck & Larry, å herregud va jag skratta! :D Den måste ni se! Adam Sandler är som vanligt väldigt bra. Roligast på filmen var nog när dom skulle handla saker så att de skulle se ut som att dom var bögar :) Väldigt roligt!
Självklart var man proppmätt när vi skulle bege oss hem. Man trycker alltid i sig för mycket popcorn under filmen, men ändå slänger man det sista i botten...Tar lixom aldrig slut. Evighetspopcorn =)

Nu går jag här och längtar till nästa helg igen, som alltid =) Då har jag och Jonathan vart tillsammans i 3 hela år! Tro det eller ej :P Åren går väldigt fort känns de som...Det ska vi allt fira iaf  =) Och de bästa av allt är att jag är ledig heeela helgen! Woho! Ska bara bli en Jag och Jonathan helg!

Måste ju även fira lite grann att jag har fått fast jobb nu! :D Grattis till mig! Nu är jag fast på Systembolaget haha. Känns väldigt bra och väldigt trygt! Kan inte bli bättre. Har nu en tjänst på 75%, räcker gott och väl till mig.






Brukar Luppiner blomma i Oktober? Bara nått ja funderar över.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0