Mystisk röst mitt i intet..

Imorse tänkte ja verkligen att de här blir en lång och tröttsam dag. Snozzade hela 20 min i morse =) Var piss trött på jobbet. Men efter ett par timmar när man har börjat vakna till och kommit igång så gick dagen av bara farten! Skönt de. Hände en mycket rolig sak idag haha. Hade mobilen i fickan på ljudlöst men så känner jag att de är nån som ringer. Men jag står ju mitt i kassan och har en kund. Men på nått vis så lyckades jag komma åt svara knappen. Så efter en liten stund hör jag en liten röst som skriker haaallååå ett par gånger. Jag fatta ju såklart inte vart de kom ifrån haha. Lät ju lixom så långt bort. Men sen hör jag ett garv och så ramla palletten ner =) Hörde på en gång att det var emma som garva. Och hon förstog ju att jag stog i kassan och prata med en kund. Gick med ett stort leende efter det där haha.

Nu är jag hemma igen, och det första man gör är och sätta sig här =). Prata nyss med Jonathan oxå. Han är fortfarnade i Strängnäs och jobbar, men han har det bra. Han tyckte oxå dagarna går ganska fort ändå. Imorn var det ju redan dagen före den stora åkarehem dagen :D
Och imorn är jag helledig, känns väldigt skönt! Då ska jag leka med Emma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0