Loke lukta illa :P

Min efterlängtade långlediga helg gick ju självklart åt skogen. Var en på jobbet som vart sjuk så då fick jag jobba heeela fredagen. Det är min vanligt tur som jag brukar ha :P Men men den dagen gick den med.
Roligare hade jag på Lördagen. Finns inge bättre än att bara ligga och dra i sängen tills man vaknar. Brukar alltid glömma bort att jag får sova och ligger alltid och väntar på att klockan ska ringa. Och det finns ju inge bättre än när man kommer på att den inte ska det! :D

På förmiddan var jag och tjäna lite extrakosing :) Min mosters man ville bli klippt. Som tur var så vart han super nöjd! :)
Kom på att ja fan tjänar dubbelt så mycket mer i timmen som amatör frisör än vad jag gör på jobbet haha.
Vi drog direkt till Örebro när jag var klar. Tog en runda på Ikea och fynda lite små grejer som va behövde. Gick en sväng på Marieberg oxå. Väldigt trevligt tyckte jag =) Vi var onyttiga och köpte med pizza hem från nya Torggrillen :P
Helt plötsligt börja jag gilla pizzasallad ^^

Söndagen var oxå väldigt trevlig. Var stor kalas hemma hos farmor och farfar. Farfar fyllde år, och iår hade dom bjudit hela släkten på pappas sida på middag. Fläskfile med potatis, smaka smaskens! Trevligt och träffa alla på en och samma gång. Det händer alldeles för sällan.

Nu är de måndag IGEN. Går för fort tycker jag , nu sitter man här hemma själv och längtar till nästa helg. Fick jobba hela dagen idag oxå, hon var fortfarande sjuk. Vart det lite extra pengar i plånboken =) Min morgon började inte så bra iaf. Lagom stressad var jag när jag kommer ner till köket och får se Loke. Han har bajs i hela svansen!! Var bara till och duscha av honom. Vilket han inte tyckte var så kul haha. Men har man bajsat ner sig så måste man :D
Hann som tur var till jobbet precis i rättan tid...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0