Köpparbergamarken!

Dom senaste dagarna har ja blivit besatt i Casewnötter utan salt! Det börja med att ja köpte så billiga nötter på ullared. Nu har ja fan mula nötter varje dag...=) Inge bra egentligen, men bättre de än godis. :P

Ännu en helg över. Och jag har redan nu bestämt mig för att nästa helg och helgen därpå kommer jag inte göra ett skit! Har sovit borta två helger på raken. Och som har bara rusat förbi. Känns inte som att man har hunnit umgåtts nånting med Jonathan heller. Det blir inte på samma sätt när man hela tiden är med andra. Så nu saknar ja honom ordentligt! =)

Helgen har iaf varit till störstadels väldigt rolig. Förutom allt jävla regn! Vi hade tur på kvällarna när vi var ute på tivolit då regna de inte. Men så fort vi skulle gå på marken på lördagen och söndagen börja de regna. Inge kul då, jag handlade inge heller. Bara ett par Foppatofflor till Moster. Jag lura ju i dom att det var Kopparbergsmarken nästa helg haha. Var stensäker på de.

Vi var hemma hos Fredrik H och festa hela helgen. Är lite påfrestande och festa två dagar irad, det känner man av idag måndag. Men va fan de är ju bara Kopparbergsmarken en gång per år :D
   
                                                                                      

Idag fick ja jobba hela dagen, men skulle egentligen bara städa. Lite jobbigt när man har planerat och göra lite saker. Men va gör man inte. Fick föresten fast jobb idag. Grattis till mig :D Känns hur j*vla bra som helst! Speciellt nu när Jonathan oxå har fått fast! Kan man andas ut. Nu har jag en 75% fast tjänst. Räcker alldeles lagom för mig.

Nu är de dags för sängen. Har vart en hård helg haha :D
God Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0