Kommentar torka...

Är alltid 0 kommentarer i min blogg =( Börjar bli lite opeppad!

Slutade kl halv fyra 4 idag, kändes mycket skönt. Dagen blir så mycket kortare, kändes bra att vara tillbaka till verkligheten iaf =) Man inser hur bra man har de ändå på jobbet. Jag klagar inte på kursen direkt, men ändå lixom =) Kändes som att man var tillbaka i skolan igen.
Känns ännu bättre att jag är ledig precis heela dagen imorn! Ringer nån imorn blir jag arg! =)
Jonathan är oxå helledig imorn, ska nog åka in till Örebro imorn. Får ju en feet lön imorn ^^. Men ja ska verkligen inte handla upp hela den haha. Känns bra att kunna lägga undan lite pengar för en gång skull. Tänkte iaf handla en vinterjacka, är lite trött på den jag har nu. Hade ju den på gymnasiet! Och så är det en sån där kort modell, gillar jag inte! Nu funderar vi på att ringa moster och höra om dom är hemma =) Var länge sen vi träffa dom.

Kommentarer
Postat av: johanna

svar: hej på dig :) inte igår. ja, precis, långa jackor är så himla mkt bättre ju. tycker min var ett riktigt kap, den har allt jag vill ha i en jacka. enda dåliga är att den är för kort i ärmarna, men man har ju oftast vantar eller en tröja under, så det löser sig ju. kul jobb du verkar ha endå, som får åka iväg på kursen o sånt :) allt bra annars? vi hörs ju aldrig av ;(

2007-10-25 @ 20:57:51
URL: http://dookie.blogg.se
Postat av: Jess

Jag kommenterar! är bara lite lat ;) låter seriöst med ditt jobb, fackligt ombud och allt :D GRATTIS!

2007-10-26 @ 14:01:16
URL: http://sirarti.blogg.se
Postat av: Sarah

haha tessan blev du rädd för mitt spöke? :P Jag tittar in och läser din blogg då och då, men e ofta för lat för att kommentera. Ska bättra mig! Men de e som du säger, man skriver ju lite för kommentarernas skull ^^ Vuxen du e som går på kurs och bor i egen lägenhet och grejer. Jag känner mig lite efter haha.

2007-10-29 @ 04:07:46
URL: http://vikstens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0