HTF kurs i Stockholm.

Nu är jag äntligen hemma =) Har varit hur intensivt som helst. Har setet och lyssnat och tagit till mig en massa facklig information i tre dagar! Eftersom jag är fack ombud på jobbet var det ju bra att jag fick åka i väg på en grundkurs. Kunde ingenting innan men nu har jag lärt mig en massa bra saker. Hur man ska göra om det nu skulle bli något problem på jobbet tex, hur man ska gå iväg för att lösa de osv.
Tåget till Sthlm gick kl 05:56 i måndags morse. Gissa om jag var trött =) Gick sen en buss från cityterminalen ut till Djurönäset. Det är en baouta stor kursgård vid skärgården. 5 stjärnigt och allt, hur fint som helst! ^^ Återkommer med lite bilder från mitt rum senare.
Vi hade två jätte bra kursledare, tack och lov för de. Annars hade det varit lite jobbigt och lyssna på dom. Gruppen var oxå bra. Hade med mig tre andra från Systembolaget i Örebro. Långa dagar vart de. Dag 2 höll vi på i 12 timmar =). Känns inte som man gjorde nå annan än och åt oxå haha. Och maten var hur fin som helst.
Kom med tåget till Örebro halv sju idag, känner mig väldigt trött, men de är skönt och vara hemma. Ska iväg på del 2 den 22 Nov men då blir det bara två dagar.

Ingen som har lust och hjäpa mig och designa om min blogg? :D Har inte den blekaste hur man gör. Verkar himla rörigt. Alla andra har ju så fina bloggar =)

Kommentarer
Postat av: Tanja

Åh värkar jätte härligt! kanske ska börja jobba på systemet efter skolan så man får gå på kurs! ^^

2007-10-25 @ 22:22:07
URL: http://tanathradiel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0