Förrvirrande och ställa om klockan..

Känns som att jag bara sammanfattar mina helger på den här bloggen haha. Men de är väl då jag är som mest aktiv, annars jobbar jag bara hela dagarna och det är inte alls så spännande haha.

Helgen har iaf vart super duper bra! Jag var ju ledig hela fredagen. Sånna dagar uppskattar ja verkligen. På förmiddan drog jag och Jonathan in till Örebro och shoppa på Marieberg. Hitta min nya jacka tillslut :) En längre brun jacka, jätte skön! Sen köpte jag en tröja och en jätte mysig stickad tjocktröja. Sen åkte vi vidare till Ikea. Jonathan skulle köpa med massa småsaker som han skulla ha till husvagnen. (Han bor nämligen i husvagn på jobbet nu). Vi käka även lunch där, en varsin tallrik med köttbullar och potatis. Ingen dålig portion heller haha. Fan 15 köttbullar fick man! :D Och mätt vart ja.

Sen gjorde jag nånting som jag aldrig har gjort i hela mitt liv haha. Jag köpte två par skor på en och samma gång! Jag har alltid haft svårt att köpa skor eftersom jag har som största fötterna. Vi var ju till Skopunkten och där får man ju 3 par och betala för 2. Så jag köpte ett par låga fin stövlar med låg klack och ett par typ vinterstövlar. Super nöjd! =) Och jonathan köpte ett par.

Med ett antal hundralappar fattigare åkte vi hem. Tog en veva till striberg och hälsa på oxå. Vi fick lite tråkigt sen på kvällen så då drog vi in till Örebro igen haha. Vi kände för att gå på bio. Det vart Mr Woodcock. Den var bra faktiskt, lite dålig humor ibland kanske. Men den var sevärd.

Var min jobbar lördag den här helgen. Men dom är bara jobbiga att ta sig upp till. Sen när man väl är på jobbet så brukar de bara gå av bara farten eftersom man är så van vid långa dagar. Tog en liten tuppis när ja kom hem så ja skulle orka med kvällen =) Maria kom och hämta oss vid sexsnåret. Vi var bjudna till Sussie hennes syster. Där käka vi go tacos och festa på för fullt. Var super kul. Gick vidare till hotellet där de var nån rockkväll, men de var väl sådär. Vart lite trött där på slutet så jag och Jonathan chansa på att ringa en taxi, och som tur var behövde vi bara vänta 10 min.

Självklart glömde vi ställa om klockan när vi kom hem. Ja kom på de på förmiddan när ja lyssna på radion. Då ja trodde klockan var elva men den var ju egentligen bara tio! :D Kändes verkligen som att den dagen var hur lång som helst! Vi hann och göra massor. Städa lägenheten, plocka in alla ute möbler, städa akvariet, storhandla på Coop, laga mat m.m m.m. En väldigt mysig och lugn dag tyckte jag! =)

Nu är verkligen mörkret här, usch de är bäcksvart när jag kommer hem från jobbet. :P Har inte riktigt vant mig än.
Men nu går de fort, snart är det jul =)

Kommentarer
Postat av: johanna

låter som en bra helg :) hallå, säg till när du kan ses och så. jag vill.

2007-10-29 @ 20:45:58
URL: http://dookie.blogg.se
Postat av: Tanja

Azzå hata dej du handlar ju jämt nya kläder, och nu 2 par skor!!!!!!! fuuusk!

2007-10-30 @ 15:56:25
URL: http://tanathradiel.blogg.se
Postat av: Theres

Tror det blir att man inte lägger kommentarer för att du inte skriver dagligen, då blir det kommentartomt hos mej iaf! Men men, man orkar ju inte hela tiden sitta här heller! Hoppas att allt är bra! Kramis!

2007-10-31 @ 11:30:05
URL: http://klossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0