Denna helg...

Seg söndagmorgon, lite halvt bakis. Men de kunde ha varit mycket värre =) Var trevligt igår, efter jobbet åkte jag och Jonathan hem till Jocke och Maria och käka tacos ^^ och hade lite föörfest kan man väl säga. Senare på kvällen drog vi in till Strike och bowla. Mycket roligt. Och gissa vem som vann!?! Jo....Jaaaaaaag! :D haha. Spela fan bättre onykter än nykter. Synd bara att den där timmen går så väldans fort. Påvägen hem plockade vi upp Emma, hon hade slutat jobbet och var sugen på att hänga med på lite efterfest i Gyttorp.

                                                             image14

Är lite pirrigt inför imorgon. Då tar jag tåget till Stockholm och sen vidare ut till skärgårn. Ska på fackkurs i tre dagar. Ska få lära mig lite grunder inom den fackliga verksamheten. Eftersom jag är fack ombud på jobbet så är det min plickt haha. Ska bli spännande. Vi kommer vara fem stycken tror jag från Systembolaget. Resten är en massa annat folk från en massa andra företag som har HTF som fack. Hoppas ja kommer få lära mig någe nytta iaf =)

Undrar om ja ska gå och trycka på nån spännande Beck film som jag har lånat. Och mysa i soffan med Jonathan. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0