Vinter och kallt.

Nu känns julen väldigt nära. Speciellt när det redan är 1:a Advent på söndag! Hänger inte riktigt inte med i svängarna. Ser fram emot att få ta fram ljusstakarna och byta gardiner. Har redan gjort lite fint här hemma =) Har köpt hyacinter och julenötter och en massa glögg =)
Älskar julen!

Imorse var det kallt vill ja lova. Och jag fick skrapa is på insidan av rutan, vette tusan varför det vart is där!

Igår såg jag ett roligt program på kanal 5. EKG hette de, handla om sjukdommar i allmänhet, på ett roligt vis förstås =)
Och så var det ju sässongsavslutning av Boston Te Party. Oxå väldigt roligt! Djur tema var det.

Imorn är jag ledig, tycker jag är välidgt skönt. Känner mig lite trött nu på sista tiden. Får lixom aldrig sova ut riktigt.
Ska försöka imorn =)

                           image32

Kommentarer
Postat av: johanna

haha! jag hade också is på insidan av rutorna :P

2007-11-27 @ 23:45:33
URL: http://dookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0