Sminklista!

Måndagen är nu avklarad =) Alltid när man kommer hem hamnar man här...framför datorn. Men nu har jag en skön stol att sitta i. Jag och Jonathan fick ett ryck igår och åkte in till Ikea. Gissa om vi vart sugna på att köpa nya köksmöbler, men det bidde bara en datastol för den här gången =)
Gillar priserna i korvkiosken på Ikea, en kokt med bröd och dricka för endast 10 kr! :D

Känner för att göra en liten rekommenderar lista idag =) Känns som att jag gör en massa reklam dock haha.
Men jag tänkte att det kanske kunde vara lite kul och visa mina favorit grejer =) Idag blir det en smink lista!

image28
Den här skulle jag inte klara mig utan!
Täcker fint och bra, lättanvänd!

image29

Dålig bild men det är Isadoras Kajal.
Vill man ha extra svart är den super bra!

image30

Oj oj the best one ever!

image31

Vill man ha volym i hårbotten är denna mousse skit bra!
Got2be Sexy heter den.

Kommentarer
Postat av: Jess

Bra namn på en mousse! I like!

2007-11-26 @ 20:21:03
URL: http://sirarti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0