Sjukling.

Tänk att man aldrig kan bli frisk =( Igår fick jag sån konstig tanvärk, bara sådär. Det lixom klia och värkte i hela överkäken. Men sen fick jag ju reda på att de kunde bero på Bihåleinflamation! Och när jag kom hem från jobbet och läste på nån läkarsida så passa alla symptomen in...tyvärr. Man känner sig konstig i hela ansiktet eftersom de tydligen bildas vätska i bihålorna. Mardrömmen vore ju om man blev tvungen till att spola...
Men idag gör de tack och lov bara ont i ena sidan av ansiktet. Inatt hände det en väldigt äcklig sak :P Som sagt nu har jag bara ont i en sida. Ni kanske kan lisa ut själva vad som hände haha.

Imorse drog jag själv in till Örebro och hade med mig min spenderar plånbok =) Är ju ganska många fester på G och jag har inte alls några fina kläder. Nog för att jag har köpt mycket kläder på sistone, men jag har inga festkläder!
Nu hittade jag iaf två partytröjor och två "vardags tröjor". Plus ett par helsvarta jeans (äntligen!)
Nu ska jag inte handla nå mer på hela måndaden! Förutom mat då...
Fan nu måste man ju börja tänka på julklappar oxå...Ajdå.

Var hem till Striberg och fira farsdag några dagar i efterskott. Jag gjorde iordning en liten låda med lite öl i. Lite udda sorter sådär. Blir så när man har dålig fantasi och jobbar på Bolaget. Smidigt och bra. Men pappa klagar inte =)

Nu saknar jag Jonathan. Men han kommer som tur är hem imorn. Wiiie



                                             image20

Kommentarer
Postat av: johanna

neje, säg vad det äckliga som hände på natten var?! :P

2007-11-15 @ 14:48:55
URL: http://dookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0