Rockabilly och raggarklack

Kom nyss hem från Örebro. Har tillbringat hela dagen på ett Ombudsmöte där. Fick lite mer kött på benen. Kan behövas eftersom jag ska löneförhandla imorn.
Hatar Örebro, går ju fan aldrig och få en parkeringsplats där man vill!
Blev middag på Kinamuren oxå, helt ok faktiskt.

Helgen har varit bra men den har gått väldigt fort. Jobbade både fredag och lördag. På lördagen var det drag på jobbet kan ja lova! Fattar inte hur folk tänker ibland. Vissa planerar verkligen inte alls. Komma kl 12:57 och STOR handla! Man kan inte göra så mycket mer än att se glad ut haha.

Efter att ha kommit hem och pustat ut lite så åkte vi till Striberg. I folkets hus hade Jörgen 30 års fest. Mycket trevligt! =)
Är man på gott humör så går det att dansa till Rockabilly oxå haha.
Jag diggar "raggarklacken" som jag kallar de :D (En speciell dansmove som raggare brukar köra) Mycket rolig!

Tyvärr kan jag inte lägga in bilder än....någon har tappat bort mobilkabeln!!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hehe, skönt att inga bilder kom upp här du! Efter att ha sett dem tror jag dem gör sig bäst gämna någonstans. Kul med ny design förresten!

2007-11-20 @ 20:15:32
URL: http://vikstens.blogg.se
Postat av: Sanna

hihi twista heter det ;D

2007-11-24 @ 15:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0