Ny kallruv...

Nu är jag äntligen friskare, efter influensan kom värsta förkylningen. Men hellre de än och ha feber! Var hemma både torsdag och fredag.
Direkt efter jobbet stressa jag hem och sen vidare mot Kopparberg. Det vankades 50 års kalas på restaurang Älgen. Mycket trevligt, och hur mycket mat som helst! Var kul och se min gamla arbetskamrat igen!

Igår åkte vi till Kopparberg igen =) Var på tiden att vi hämta ett akvarium som har stått där ända sen Jonathan flytta hemifrån. Vill säga i snart 3 år. Det är inte bara och flytta ett akvarium kan ja lova. Kanske därför vi har dragit ut på de så länge. Men nu känns de väldigt bra att de är gjort iaf. Och det vart faktiskt ganska fint ^^

image16

image17

image18

Här är vårat "gamla" akvarium

Snart har vi ett helt zoo här hemma haha!
Jag kom nyss hem från frisören i Linde. Kände för att göra lite drastiska förändringar med mitt hår. Så här vart resultatet.....

image19

Lite skillnad va? :D

Ska snart dra iväg till jobbet igen. Ska löneförhandla och inventera, kommer ta hela kvällen.
Måste laga lite mat och diska bara, och bråka med mina för tillfället väldigt jobbiga katter =)

Kommentarer
Postat av: Tanja

se till att få en riktig lönefförhöjning nu! ;P

2007-11-12 @ 17:46:05
URL: http://tanathradiel.blogg.se
Postat av: johanna

håret blev jättefint :) är det mörkbrunt? du, jag tutade på dig o jontathan igårkväll i gyttorp. jag vinkade o vinkade men du fattade nog inte att det var jag? haha... körde daniels audi

2007-11-12 @ 20:39:55
URL: http://dookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0