Möte möte möte..

Man blir så glad över småsaker ibland. När jag nyss kom hem från jobbet och klev ur bilen och är på väg in, så ser jag att Leo sitter i deras lilla utkikstorn i fönstret. När han fick se mig kutar han ner och springer till dörren. Där sitter han så söt och väntar på mig. =) Så fränt på nå sett att katterna känner igen mig.


                                               image15

Är bara hem och vänder typ. Kl 14 så ska vi ha temamöte på jobbet. Ska bli trevligt. Ska prata om lite allt möjligt. När de är slut kl 18 så åker jag på nästa möte haha. Är HTF medlemsmöte i Örebro ute på Varudepån. (Varudepån är ett lager där vi tar hem grejer till kundbeställningar kan man säga) Där ska vi få en rundvandring och lite info och sedan smörgåstårta :)

Helgen har vart mycket skön och trevlig. Var hem till Maria och Jocke på lördan, vart hotellet igen på kvällen =) Men ja vette fan om hotellet är nå för mig. Frimis är nog bra mycket roligare haha. Sen är de inge kul och se folk ute man ser på bolgaget rätt ofta. Var nykter hela kvällen och de var faktiskt väldigt skönt =) Hatar och vara bakis. :P

Nu ska jag gå ut och göra en god gärning :D Ska gå ut och hänga ut lite mat till som små stackars pippi fåglarna ^^

Kommentarer
Postat av: jess

ja det e bra att du tar hand om pippisarna!! :D jag borde göra detsamma men vi har mest bara kråkor och skator :p

2007-11-05 @ 18:03:32
URL: http://sirarti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0