Mitt stora erkännande =)

God Morgon!

Jag måste här erkänna att jag har ett beroende......kan inte sluta dricka JULMUST!! haha. Jag försökte verkligen vänta ut så länge jag kunde när den kom ut i affärerna. För jag visste att de skulle vara kört. Men självklart kunde jag inte vänta så länge... Nu måste jag prova alla nya sorter jag ser. Men min favorit är nog fortfarande Zeunerts. Den är så himla speciell =)

Snart bär de av till jobbet. Och där lär jag få sälja glögg så de står härliga till kan ja lova. Idag är första säljstartsdagen. Folk är som tokiga! Ungefär lika tokiga som jag är i julmust :D

Ikväll vankas de mycket kalas. Hela två stycken. Kommer att få stressa ihjäl mig...hur ska de gå. Men de kommer bli trevligt! =)

Kommentarer
Postat av: Jess

Usch jag gillar inte alls julmust ;) tycker bara det är en sämre variant på coca cola (som jag älskar) :) men visst, när man väl vant sig sådär strax innan jul så är det nästan okej att dricka ;)

2007-11-27 @ 21:29:51
URL: http://sirarti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0