Julstök hit och dit.

Nu har jag bränt lite pengar igen, känns mindre bra efteråt. Jag som måste spara! Ska köpa en diskmaskin, nya köksmöbler, en kamera och en utlandsresa. Men men va fan.
Köpte lite julklappar iaf. Börjar bli dags och snart är det försent. Jag är inte ledig många dagar innan jul inte. Men de är ju så svårt och köpa julklappar, särskillt till karlar! Bidde bara två igår, önskade jag kunde ha hittat fler.
Nån som har nå tips på vad man kan köpa till en pappa tex? :D

Nu har en av mina hyacinter börjat blomma. Och det doftar ljuvligt! Då får man verkligen julkänslor. Är nog en utav mina favorit dofter faktiskt.
Måste plantera mera! =)

                             image33

Jag håller på och budar lite på Tradera. Vill så gärna ha ett toaletträningskit för katter. Har läst massor om det på Internet och det verkar fungera riktigt bra haha. Man tränar sina katter stegvis till att hoppa upp på toan och göra sina behov där. Låter omöjligt men tro de eller ej det är det inte. Och jag tänker iaf försöka! Tänk va skönt det vore att slippa ha lådan och behöva göra rent den stup i kvarten. Och slippa lukten och all sand på golvet.
Tar ungefär 8 veckor att lära en katt detta. Jag ska allt berätta för er hur det kommer gå för mig haha.
När jag har köpt den vill säga...

Idag kom älskling hem!! Jippi!!
Men det är nästan lite skrattretande att jag får sitta hemma själv måndag till torsdag. Och han får sitta här själv torsdag till lördag när jag jobbar...=( Känns lixom inge bra. Är nog därför jag värderar helgerna och minuterna tillsammans med honom så högt...

Kommentarer
Postat av: Jess

Till en pappa kan man tex. köpa en prenumeration på nån tidning, ett snyggt bälte, nya handskar... det är vad jag kommer på... själv har jag svårt att köpa till min brorsa :/ tycker kläder e så tråkigt att köpa... funderar på en tavla eller nåt. Gah.

2007-11-29 @ 21:58:12
URL: http://sirarti.blogg.se
Postat av: Jess

Vart vill du åka på utlandssemester då? :)

2007-11-29 @ 21:58:38
URL: http://sirarti.blogg.se
Postat av: johanna

toaletträning lät kul! haha

2007-11-29 @ 23:42:39
URL: http://dookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0