Influensan..=(

Jaha trodde jag skulle klara mig undan, men icke. Idag är jag hemma och är sjuk. =( Kände av det redan i tisdags, och i tisdags natt fick ja febran. Men ändå var jag tvungen och ta mig upp och åka iväg till jobbet. Låg i soffan hela dagen igår sen när ja kom hem =)
Kolla på den sista Beck filmen. Den var jätte bra! Första gången man fick en liten tår i ögat av en Beck film! =)
Idag mår ja inte heller nå bra, men har iaf inte lika hög feber. Det är inge kul och ligga och vara sjuk och slösa bort dagarna.
Mamma ringde nyss och erbjöd sig komma över med lite mat i eftermiddag. Vilken snäll mamma jag har! =)

Första snön kom igår oxå, brukar gilla snö men nu är de ju sån där snö som bra ligger kvar en liten stund och slaskar. Inte alls så kul. Blir bara halt på vägarna oxå.

Pippimaten tog slut fort där ute kan ja lova =) Som tur är så har jag mer och fylla på. Men dom ända fåglarna jag har sett hitills är Skator och Kråkor, kanske inte så kontigt att maten tar slut fort. Glupska fårglar!

Idag kommer min äskling hem, det är de bästa med torsdagar =) Sen har man en hel helg framför sig. ^^

Håller på och väntar på att tre paket ska komma med posten! Mina kläder från HM, men dom tror jag kommer ikväll. Sen tvättmaskinen från Elgiganten. Och sist men inte minst mitt paket från Oriflame. Kommer inte de imorn så får inte vissa pappor sina farsdag presenter. Då blir jag arg!

Kommentarer
Postat av: johanna

hoppas du är bättre nu!

2007-11-09 @ 13:28:06
URL: http://dookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0