Htf kurs del 2.

Imorn kl 05:56 är det dags igen. Då går mitt tåg mot sthlm :P Usch inge kul och åka så tidigt! Men de ska bli lite kul. Roligt med lite omväxling om dagarna. Kommer vara borta torsdag och fredag. Skönt att det bara är två dagar den här gången. På fredag kväll när jag kommer med tåget till Örebro så ska jag och Jonathan passa på att äta ute i Örebro. Ska bli kul tycker jag ! :)

Snart är mina kokta ägg klara, ska skiva upp dom och lägga dom på en macka. Mums haha :P
Sen de bästa av allt! Det är Roomservice och Heroes idag! :D
Jiihaaa....


image26


P.s Har spelat brittans skiva nu kanske tusen gånger haha. :D Så bra!
Synd bara att hon har ett rätt taskigt liv just nu...

Kommentarer
Postat av: johanna

gillar skarpt att du börjat uppdatera oftare!
och självklart kommer du bli inbjuden till mig på både bak, matlagning, slappande och festande ;D

2007-11-21 @ 20:10:49
URL: http://dookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0