Helg ljuva helg!

Äntligen Helg och Äntligen Hemma! =)
Har varit två intensiva dagar på kursen. Men väldigt roliga och lärorika. Nu har jag lärt mig att förhandla och fått se hur det går till. Vi körde rollspel och låstsades förhandla om olika saker och ting. Vart så allvarligt så jag nästan vart lite rädd ibland haha. Är verkligen inte lätt och förhandla kan ja säga :P
Fick jätte gos mat båda dagarna, både älgstek och oxfile =)
Var yp konstant trött oxå. På torsdagen var jag uppe i 18 timmar.
På fredag kväll kl halv sju var jag framme i Örebro. Då åkte jag och Jonathan och käka på Effesos. Så himla gott!
När jag kom hem hade han köpt rosor till mig. ^^ Jätte gulligt av honom, jag vart jätte glad :D

                                      image27

Igår var vi till Striberg och fika lite. Fira Tanja en gång till kan man säga haha.
På kvällen hade jag hur trevligt som helst! Vi åkte hem till Maria och Jocke och fick höra hur dom hade haft det i Thailand. Fuskisarna! :P Man får verkligen lust och åka själv när man får se så fina bilder.
Vi åkte in till Örebro och käka och gick på bio sen. Vi åt på Steakhouse på Stortorget. Å herregud var gott det var! Kändes bra att lyxa till lite och beställa in massa mat och vin och efterrätt :P Ibland måste man få unna sig lite exrta ;)
Bion var helt okej. Vi såg 1408, baserad på Stephen King. Tyckte den var läskig emellanåt men den var kanske lite för overklig ibland för min smak.

Idag ska jag bara ta det lugnt och njuta av helgen. Jag värderar verkligen helgerna väldigt mycket nu för tiden =)
Bästa tiden på hela veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0