Allahelgonsafton!

Fick nyss ett städ ryck :D Önskar jag fick det lite oftare bara. Nu har jag städat och gjort fint i hela köket. Känns bra efteråt ^^

Är en sån där bra dag idag! En Röd lördag! =) Mer röda dagar åt folket! haha.
Håller på och tvättar ett ton tvätt oxå. Jag skjuter ju alltid upp saker och ting, hatar de. Så nu har man den strörsta högen av tvätt istället.
Men nu kanske jag kommer bli lite mer peppad och tvätta, för igår beställde vi en ny tvättmarkin på Elgiganten! Äntligen! =) Den vi har nu är jag alldeles trött på, man får typ centrifugera manuellt. Men nu jävlar vart de en 7 kilos =) Så förhoppningsvis blir högarna inte lika stora.

Ska iväg på äta mat i Striberg sen, ser ja fram emot, länge sen ja träffa min päron faktiskt.
Sen får vi väl se om de blir nå party ikväll =)

Ha en trevlig dag mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0