VA TRÖTT JAG BLIR!!

Känns som att allt jävlas med mig just nu! Blir så arg och trött!!
Har gått och blivit dyngförkyld på en dag! IGEN. Har så ont i höger handen så jag knapt kan skriva detta inlägg...
Bara värker och värker. Är troligtvis en arbetsskada...Går aldrig över utan det blir bara värre =(
Sen grädden på moset så kronglar min bil.
Han vill inte starta. Har nyss vart till striberg och lånat mammas bil. Han blir lite kinkig när de är blött kanske? =)

Känns som att jag bara klagar, men de ska man väl få göra ibland. De positiva är väl att helgen börjar närma sig.

Tänk va folk dricker till julen. Fattar inte rikigt det där. På julen tycker iaf inte jag att man ska supa till utan så ska man bara mysa och smutta på lite glögg. Festa kan man göra på nyår. Blir och tänka på detta nu när vi får en mer än dubbelt så mycket varor än vad vi brukar. Man blir alldeles matt när man går in på lagret =)

Nä nu ska de diskas innan de börjar en massa bra på tv....

Kommentarer
Postat av: johanna

du har rätt att klaga :) du är alltid så glad och positiv vanligtvis så...

2007-12-05 @ 21:16:04
URL: http://dookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0