Trött Trött Trött

Trött så inniperkele är jag nu för tiden! =( Fattar inte varför. Kan det vara den mörka årstiden? Att det är mycket på jobbet? Kanske en kombination av dom båda =)
Skulle sitta väldigt fint med en veckas semester nu!
Tackade tom nej till en tjejkväll ute på krogen igår bara för att ja var så trött.....inge bra.

Var på 80års kalas i Stribergs folkets hus igår. Min mormors syster fyllde år. Alltid trevligt med kalas. Kul och se all släkt på en och samma gång.
Gissa om finnar gillar att sjunga haha =) Och det roliga är att det låter som begravnings musik!

Nu ska jag bara fortsätta och slappa och mysa i soffan till en film med Jonathan.
Ska väl hänga lite tvätt oxå =)


                                       image34

Fick premiär lussebullar av mamma igår. Herrejävlar va gott det var! Hon gör världens bästa bullar min mamma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0