Tisdag morgon.

Usch jag tror jag har något trötthets syndrom =( Känns som att jag aldrig blir pigg.
Blir inte bättre av att mina ögon var helt igenkletade när jag vaknade. Tror jag håller på och bli sjuk igen.
Får inte vara sjuk i helgen då vi ska till Karlstad och gå på Julgalan och bo på hotell!!!! =)

Ska snart åka iväg till jobbet. Känner på mig att det kommer komma ett berg av varor!
Sitter och lyssnar på Carolas nya julskiva. Verkar lika bra som den förra. Ingen jul utan Carola iaf hahah =)

image35

Kommentarer
Postat av: johanna

carola suger :p oh, lord, she sure does. men sova på hotell är ju däremot jättebra! vi måste boka in en träff snart. kram

2007-12-04 @ 19:50:39
URL: http://dookie.blogg.se
Postat av: Sarah

Haha, ja nä Carola? Är det inte lite så att om man har köpt en carola skiva så har man köpt alla? De skiljer väl sig inte så mkt? :P Men hotell lät nice, jag vill med sova på hotell!

2007-12-05 @ 00:04:25
URL: http://vikstens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0