Julgalan i Karlstad

Hej hopp kära läsare :D
Kan ju börja med att jag vann auktionen på Litter Kwitter. Nu jävlar ska jag få mina katter att gå på toaletten! Tänker inte ge upp! Kanske kommer få hem den på posten i slutet av veckan. Hoppas hoppas.
Slutpriset vart 430 kr. Rätt dyrt men ordinarie pris i affären ligger på 698 kr. Så jag tjäna ju lite pengar iaf.

Helgen har varit super bra!! I fredags kom Maria hem till oss och käkade tacos. Väldigt trevligt. Och så kollade vi såklart på Idol finalen. Var väl bra att Marie vann, hon gjorde ju vinnarlåten bäst. Plus att då kan Amanda göra sin egen musik. Gillar henne skarpt!

Sen vart det den efterlängtade lördagen. =) Gjorde mig vacker hela förmiddan. Fixa lösnaglar och grejer. Mattias och Nicole kom och plocka upp oss vid tre tiden. Då bar det av mot Karlstad! Det börja ju jätte bra, vi kom dels lite försent plus att vi lyckades hitta fel hotell haha. Men de ordnade sig tillslut.
Direkt när vi kom dit så satt alla från företaget i baren och väntade på oss. Vi fick beställa nått och dricka i baren på en gång. Allt var Gratis. Sen gick vi i samlad trupp till Blue Moon Bar där själva Julgalan skulle hållas till.
Var julbuffe när vi kom, och gissa om det var gott!!
Beställde in ett glas rött till maten, men jag fick en hel flaska haha. Farligt värre.
Hela tiden kom dom och servade oss med dricka. Hur snällt som helst av företaget!
Efterrätts bordet ska vi inte tala om haha. Gu va gott :P
21:30 började själva stora showen. Jimmy Jansson, Herays, Elin Lanto, Brolle Jr ml sjöng en massa bra låtar.
Pölsa från Smala Sussie var konfransier hela kvällen. Rolig kille det haha.
Hela showen var faktiskt över förväntan. =)
Sen framåt småtimmarna så vart det disco hela natten lång.

Jag älskar hotell frukost!! :P Man kan lixom inte få bättre frukost nånstans. Var glad att jag kunde äta frukost iaf =)
Var en riktig slö dag hela söndagen. Vart pizza till mat haha. Bakade även Pepparkakor, tyckte det var dags nu.
Är ju för tusan bara två veckor kvar till julafton. Oh my good! Hur ska det här bli =)

Trodde jag skulle få gå med lösnaglarna på till jobbet idag haha. Fick nästan inte av dom, satt som berg. Trodde de skulle vara tvärt om ja.

Jaja See youu.....^^

Kommentarer
Postat av: Tanja

Fan det lät som ni hade det bra på julbordet ^^ och gratis dricka inte dåligt! ;) Måste se när loe och loke går på toaletten xD

2007-12-10 @ 20:46:53
URL: http://tanathradiel.blogg.se
Postat av: johanna

Pölsa! Hahaha! Det låter som en mycket trevlig afton :D ses imorrn! kram

2007-12-11 @ 14:39:59
URL: http://dookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0