Jul stress.

I fredags fick jag äntligen hem min Litter Kwitter på posten! Hittills funkar det bara bra! :) Fick ju ta bort deras gamla låda och då vart dom väl lite fundersamma. Tyckte väl att de var lite obekvämt att gå på en sån liten låda =) Dom är ju vana med en jätte stor. Men dom hade inget annat val =) Första dagarna var man tvungen att ha den nere på golvet bredvid toan. Idag har jag satt upp den på toan och jag väntar för fullt att dom ska göra nått i den =)
Spännande....

Nu är det exat en vecka kvar till Julafton! =) Känns som att de har gått väldigt fort. När man var liten gick dagarna jätte långsamt.
Har iaf handlat färdigt alla julklappar, tack och lov. Vi var till Marieberg igår, och herrejävlar vad folk det var där! Förstå vad alla affärer drar in pengar nu till jul.

Har städat och gjort fint idag när jag har vart lite ledig. Resten av dagarna kommer jag jobba mycket. Nu drar julruschen igång även hos oss. Jisses säger jag bara. Tio gånger så mycket varor och tio gånger så mycket mer kunder kommer vi ha.

Jag längtar faktiskt till jul nu =) Så de blir lite lugnt och skönt..

Kommentarer
Postat av: Emma

åh,duktig du ör som handlat fördigt alla julklappar. =) själv har jag kvar en massa. =/ ha de bra!!=)

2007-12-19 @ 03:27:09
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: jess

Är så nyfiken på hur det går med katt-toaletten... Håll oss uppdaterade!! :D

2007-12-19 @ 14:45:41
URL: http://sirarti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0