"En riktig jul"

Kom just hem från en mycket stressig dag. Hade häcken full precis hela dagen! Jisses krist, men det är faktiskt lite roligt ibland. Tiden går lite snabbare då. Det märks att det snart är jul. Vissa är smarta och är ute och handlar i god tid.
Nu är jag hemma och andas lite. Imorn väntar en ännu värre dag. Kommer ha öppet till 19 dessutom.

Har dimpt ner väldigt mycket filmer i mitt brevinkast dom senaste dagarna haha. Beställde på Home "Underbar och älskad av alla" och "The Holiday". Den har jag visserligen sett men gud så bra den var =) Sen fick jag Greys Anatomy box idag bara för att jag prenumererar på SOLO =) Nu har jag mycker film och titta på.

Har ni inte sett årets julkalender? Faktiskt riktigt bra iår. Kan inte låta bli att fortfarande kolla på julklalendern haha. Men den blir ju självklart aldrig lika bra som när man var liten =) Tacka vet jag Sunes Jul och Mysteriet på Greveholm.

                                                 image38

Imorn kommer Jonathan äntligen hem! =) Och nu kommer han vara ledig i hela 12 dagar. Ännu mera jippi!! Fusk tycker jag :P Jag får bara vara ledig i 6 dagar. Men ja ska inte klaga =) Vissa har de värre.

Nu skulle de sitta fint med lite julmust och en pepparkaka =)

Kommentarer
Postat av: johanna

jamen tacka vet jag sune! och teskedsgumman! och mysteriet på greveholm! och pelle svanslös!

2007-12-20 @ 08:17:31
URL: http://dookie.blogg.se
Postat av: Tanja

fan måste få låna Greys Anatomy boxen!!!!!! :D

2007-12-22 @ 23:41:26
URL: http://tanathradiel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0